Liity jäseneksi

EVITSKOGIN RATSASTAJAT ry

Liity jäseneksi

EU:n tietosuoja-asetuksesta (GDPR) voit lukea lisää täältä.

Evitskogin Ratsastajat ry on Suomen Ratsastajainliiton (SRL) jäsenseura. Toimimme läheisessä yhteydessä Hanna Rikalaisen Hästbackan Tallin kanssa.
Tervetuloa  mukaan leppoisaan seuratoimintaan!

Lue lisää seuraeduista sivuilla Tuloksia ja Kurssit ja valmennukset

Kysy lisää jäsensihteeriltämme Ota yhteyttä

Tässä vielä muutama hyvä lisäsyy kuulua ratsastusseuraan: SRL:n jäsenedut

Kati Kaario ja Kappuccino van den Horst mukana hopeajoukkueessa aluemestaruuskisoissa Tuomarinkylässä elokuussa 2023

TÄYSJÄSEN

Seniori 18 v. ja yli  61 €

Juniori alle 18 v.    49 €

PERHEJÄSEN

Perhejäsen seniori                 30,50
(ei Hippos-lehteä, ei A- tai B-kilpailulupaa, ei toimihenkilöoikeuksia)

Perhejäsen juniori alle 18 v.  24,50 €
(ei Hippos-lehteä, ei A-tai B-kilpailulupaa)

Samassa taloudessa asuvista yksi maksaa täysjäsenyyden, muut voivat olla perhejäseniä. Perhejäsenmaksuun sisältyy vakuutus ja muut edut kuten yllä, mutta tämä jäsenyyden laji ei sisällä oikeutta kilpailemiseen 3-5 tasolla eikä toimihenkilöoikeutta sekä -koulutusta, ei myöskään Hippos-lehteä.

Täysjäsenet ja perhejäsenet voivat saada seura-alennusta valmennuksista, este- ja koulukursseista 5 €/pvä.

KANNATUSJÄSEN

Kannatusjäsen      16 €

Kannatusjäsenellä ei ole edellä mainittuja jäsenetuja (esim. vakuutusta), eikä hänellä ole äänioikeutta seuran kokouksissa. Kannatusjäsen voi muutoin osallistua seuran toimintaan.

Kannatusjäsen voi osallistua retkiin ym. tapahtumiin ja saada avustusta niihin kerättyään aktiivipisteitä.

OLETKO VAIHTAMASSA SEURAA TAI MUUTTAMASSA JÄSENLAJIA?

Kaikissa seurajäsenyyteen liittyvissä asioissa, kuten jäsenyyden voimassaolon tarkistukset, henkilö- ja yhteystietojen päivitys, jäsenlajin muutokset ja jäsenyyden irtisanominen, ole yhteydessä oman seurasi jäsensihteeriin.

Jäsennumero löytyy Hippos-lehden takaa osoitekentästä tai kysymällä seuran jäsensihteeriltä.

Jos haluat vaihtaa seuraa, ilmoita erosta vanhan seuran jäsensihteerille ja liity uuteen täältä. Jo maksettuja jäsenmaksuja ei palauteta.

Seurojen yhteystiedot löytyvät osoitteesta https://www.ratsastus.fi/seurahaku/

Ohjeet Jäsenhuoneeseen kirjautumiseen löytyvät osoitteesta https://www.ratsastus.fi/jasenelle/jasenhuone/. Mikäli kirjautumisen kanssa on ongelmia, olethan yhteydessä seurasi jäsensihteeriin.

MUISTATHAN HOITAA JÄSENMAKSUSI KUNTOON HETI TAMMIKUUSSA!

Sillä varmistat Hippos-lehden saamisen, jäsenedut sekä kilpailulupien päivittymisen.

KILPAILULUVAT 2024

Kilpailulupien osto KIPA:ssa

Kansainvälinen  A-lupa   kansainväliset kilpailut     320 €
Kansallinen       A-lupa   kansalliset kilpailut          150 €
                        D-lupa   aluetason kilpailut              30 €
                        E-lupa
seurakilpailut                     10 €

Hevosen vuosimaksu/lisenssi 40 € tarvitaan aluetasolta alkaen kilpailtaessa

Mikäli haet lupaa ensimmäistä kertaa ER:ssä, Ota yhteyttä jäsensihteeriin.

Evitskogin Ratsastajat ry
Evitskogs Ryttare rf