SOLBACKA SUMMER GAMES 10-14.7.

3.9.2024

Nurmijärvellä hypättiin keskiviikkona seura- ja alueluokkia. 70 ja 80 cm:n Clear Round -seuratason luokissa Miranda Höglund ja Ziemlich Gut ottivat ruusukkeen molemmissa. Aluetasolla 90 cm:n luokassa tuplanollan tekivät Wilma Silén ja B Norman sekä Jocefina Westerberg ja Vergi. Wilma ja Norman sijoittuivat vielä hienosti neljänneksi aluemetrissä, jossa Jonna Westerberg ja Otamendi myös sijoittuivat sijalle seitsemän. 105 cm:ssä Sara Lindroos Moylaw Elliellä ratsasti upeasti toiseksi. Hieno päivä ER:läisille, onnittelut! Torstaina jatkettiin.alueluokilla. Päivän isoimmassa, 120 cm:ssä, Hanna Rikalainen ja Casvito nappasivat kutossijan. Hyvähyvä Hanna ja Casvi! Sunnuntaina Amelie Tilander ja Jewel S sijoittuivat kakkossijalle ensimmäisessä alue 110 cm:ssään! Juhuu Amppu ja Jenny!