SEURAESTEKISAT 15.5.

26.6.2022

ER:n kevään viimeisissä seuraestekisoissa oli yhteensä 84 lähtöä. ER:läisistä Clear Round -ruusukkeita napsivat 60-70 cm luokassa Silja Halme ja Nora ja 80 cm:ssä Charlotta Forsberg-Flint, Vilma Nurminen-Cornado GP, Emma Kiss-Tóth-Barnard van de Nederblok, Siiri Skutnabb-Raju ja Meri Heinonen- Artist Z. Vilma, Meri ja Emma ottivat kukin vielä tuplarusetit 90 cm:ssä. Myös Sara Penttilä ja Mon Ami, Riika Penttilä ja Solbackas Lalawarie, Heidi Österberg ja Koral, Bella Pyykkönen ja Dina sekä Michaela Stenius ja Celju ratsastivat ruusukkeille 90 cm:ssä. Metrissä tuli taas kolmoisvoitto ER:ään, kun luokan voitti ratsukko Kiia Kassila-Kotimäen Bravado ja toiseksi tuli Tessa Nieminen-Balou ja kolmanneksi Aura Pahkala-Cartus. Päivän isoimman, 110 cm luokan voittivat sitten Aura ja Arttu ja Kiia ja Muru sijoittuivat kakkoseksi. Kisapäivässä oli tänään omat haasteensa, joista kuitenkin selvittiin kunnialla. Iso kiitos menee naapurin isännälle, joka tuli viimeistelemään verkan pohjan. Kirsin kaalilaatikko syötiin viimeistä murua myöten ja kaikilla narskui hiekka hampaissa tuulenpuuskien pöllyttäessä kentän pintaa. Kiitos taas ER:n loistoporukoille hienosta ulkokauden aloituksesta!