ER SEURAESTEKILPAILUT SU 24.4.

28.5.2022

ER:n kevään toisissa seuraestekisoissa nähtiin yhteensä 61 starttia. ER:läisistä Clear Round -ruusukkeen saivat ristikkoluokassa Antonya Wikström-Silent's Lucky Lady ja 60-70 cm luokassa Silja Halme-Nora. 80 cm:ssä ruusukkeen saIvat Emma Kiss-Tóth-Barnard van de Nederblok, Vilma Nurminen-Cornado GP Z ja Siiri Skutnabb-Raju. 90 cm:ssä Emma ja Nalle sekä Vilma ja Corkki tekivät vielä toisenkin 0-radan. Muut ruusukkeen saajat olivat Michaela Stenius-Celju, Engla-Okkonen-ST Celinda ja Bella Pyykkönen-Dina. Metrin luokassa tuli kolmoisvoitto ER:ään, kun Kiia Kassila ja Kotimäen Bravado veivät voiton, Tessa Nieminen ja Balou olivat kakkosia ja Viivi Voutilainen ja Candellight PC Z tulivat kolmanneksi. 110 cm luokan voitti myös oman seuran ratsukko Vicky Walve-Clintiska de la Falize. Onnittelut voittajille ja sijoittuneille! Puffetti ylitti jälleen kerran itsensä. Kiitos ihanasta ruoasta! Erityiskiitokset menevät ratamestarille Petralle, joka vietti unettomia öitä pohjan vuoksi, mutta lopputulos oli sitten mitä parhain.