ER:N PIKKUJOULU JA SYYSKOKOUS

10.2.2024

ER:läiset kokoontuivat syyskokoukseen ja pikkujoulun viettoon edellisvuosien tapaan Espoon Pirttimäkeen. Syyskokous valitsi uudeksi puheenjohtajaksi Sanna Ostrovskijn, muut uudet hallituksen jäsenet ovat Hanna Rikalainen, varapj. sekä varajäsenet Anne-Tulonen-Ruikka ja Jaana Räty. Muilta osin hallitus jatkaa entisellä kokoonpanolla. Ursula Sivula oli laittanut taas ihanat ruoat ja neljä upeaa kakkua, joita voi päästä maistamaan vielä sunnuntainakin Rosalin kouluvalmennuksen aikaan puffettikontissa. Illan lopuksi jaettiin myös seuramestaruusmitalit. Kiitos kaikille mukanaolleille ja tervetuloa Sanna ja Hanna, Anne ja Jaana mukaan hallitukseen ja ihan te kaikki muut ER:läiset myös seuran toimintaan!