JW TRAINING CUPIN VOITTO RONJALLE JA NUUTILLE!

4.1.2024

Talventulo ei meitä haitannut ja kisat saatiin vietyä läpi lähes aikataulussa. Clear Round -luokissa ER:läisistä Charlotte Salermo ja Nora saivat ruusukkeen 60-70 cm:ssä. 80 cm oli ER:n juhlaa kun kaikista neljästä sijoittuneesta kolme oli oman seuran ratsukoita. Voiton ja samalla koko JW TRAINING CUPin voiton vei ratsukko Ronja Voutilainen-Koral. Jaetulla toisella sijalla luokassa oli Alexandra Wikström-Graceful Cruise ja neljäntenä Vilma Nurminen-Cornado GP Z. Seuraavassa luokassa voiton veivätkin sitten vuorostaan Vilma ja Corkki ja kakkonen oli Riika Penttilä-Solbackas Lalawarie. Metrin voitto meni Engla Okkoselle Candellight PC Z:lla ja kolmossija Aino-Maija Strömbergille Artist Z:lla. Päivän isoimman luokan, 110 cm, voiton vei Emma Kiss-Tóth-Barnard van de Nederblok. Samalla varmistui cupin kakkostilan arvonta, Englan ja Emman pisteiden ollessa tasan. Onni suosi Englaa, joka sai siis kakkospalkinnon ja Emma sai tyytyä kolmospalkintoon. Näin päättyi ER:n kisakausi tältä kaudelta, ensi vuonna sitten uudet kujeet!